↑10%
U.S. uitgaven aan tijdelijke
artsen in 2013/2014.

70
% of Americans who
don't like their jobs.

€1.291m
Wereldwijde omzet van de RPO markt.

10jaar
Tijd doorgebracht met SIA voor
het verzamelen en analyseren van
VMS/MSP competitieve landschapsgegevens.

We beschikken over objectieve experts die inkoopprojecten kunnen leiden op een kant-en-klare basis. Brightfield biedt een gericht perspectief en concrete richting die specifiek zijn voor uw bedrijf, uw sector, uw geografie. Voorbij zijn de eindeloze RFP's die falen tijdens het differentiëren van verschillende leverancierservaringen. Voorbij zijn de 6 maand inkoopprojecten. Elk jaar tijdens de afgelopen 10 jaar, heeft Brightfield 30 VMS en MSP-providers geanalyseerd en geëvalueerd voor Staffing Industry Analysts. Het rapport "VMS en MSP Competitive Landscape Report" is een evaluatie van deze providers tegen een matrix van meer dan 200 service-georiënteerde -en technologische kenmerken, waardoor klanten een short cut kunnen nemen tijdens de RFI-fase. Met raamovereenkomsten voor MSP, VMS en uitzendbureaus beschikbaar voor alle klanten, bieden wij best practice bepalingen en voorwaarden en best-in-class service level agreements. Omdat we ervaring hebben aan beide kanten van de onderhandelingstafel, hebben onze klanten ongeëvenaarde voordelen dat voor de juiste deal met de juiste leverancier zorgt. We hebben extensief samengewerkt met juridische, contractering en inkoop teams. We kennen de taal van leveranciers en hun business-modellen, zodat we efficiënt kunnen samenwerken en snel tot een overkomst kunnen komen. M.a.w. we praten niet alleen om te praten, maar om resultaten te produceren.

Een flexibel personeelsbestand inkoopmodel gestructureerd voor flexibiliteit. 

In de nieuwe wereld van werken vereist het idee van de productiviteit op aanvraag, zodat bedrijven geen legers nodig hebben van vaste werknemers die een fortuin kosten, extra flexibiliteit en intelligentere inkoopmodellen. Omdat de inkoopprioriteiten van de meeste bedrijven verschillen per vaardigheid en locatie, maken velen gebruik van meerdere modellen in plaats van een ‘one size fits all’ benadering. In tegenstelling tot wat vaak wordt gedacht, zijn MSP en VMS geen inkoopmodellen, ze zijn instrumenten die worden gebruikt om verschillende inkoopmodellen uit te voeren. Het Brightfield ontwerp beschouwt drie primaire krachten- mate van competitiviteit, tarief elasticiteit en de hoeveelheid van de verkopersintegratie. Met deze factoren in het achterhoofd kunnen klanten van kleine, middelgrote en mega onderneming de mate van flexibiliteit bereiken die nodig is voor succes in de huidige marktplaats.

sourcingchart